Connect with us
Pub
Angajamentul Democratic National Angajamentul Democratic National

Angajamentul Democratic Național

Manifestul Partidului Angajamentul Democratic Național

Angajamentul Democratic National
Angajamentul Democratic Na’ional este o organizație politică nouă, creată pentru a elibera societatea, cetățeanul și viitorul națiunii române din captivitatea Statului atotputernic, a colectivismului falimentar și a birocrației politicianiste corupte.
Suntem partidul care promovează o politică modernă, adecvată vremurilor de azi și cu viziune către ziua de mâine, militând pentru a elibera energiile creatoare ale românului, prin crearea cadrului ideal pentru ca el să-și împlinească viața, destinul și bunăstarea așa cum dorește, fără intervenția și ghidarea permanentă a Statului.
Suntem partidul care va însănătoși spiritul națiunii, unind conștiințele și aspirațiile într-o eră fără precedent a libertății individuale, a umanismului și a afirmării spiritului național românesc și a minunatelor individualități din care este formată această excepțională națiune a noastră.
VALORILE NOASTRE
1. OMUL
Omul, ca cetățean liber, creator inspirat și constructor neobosit al destinului său și al familiei sale este și sursă și destinație a societății, ca unicul deținător al adevărului, al onoarei, al demnității și al energiei care poate propulsa națiunea spre progres în spiritul umanismului românesc, al valorilor creștine, al culturii și spiritului european.
2. LIBERTATEA
Libertatea omului, a cetățeanului, a românului, este unică, nelimitată, completă și nu este niciodată divizibilă în ”libertăți” acordate de către Stat sau de către altă persoană. Nu există argument care să limiteze, să îngrădească sau să refuze românului libertatea exprimată în orice fel, prin idei, prin muncă și prin opțiunile sale de viață, în respectul responsabilității de sine și al respectului pentru libertatea altuia și a societății, în general.
3. DREPTURILE OMULUI
Drepturile omului liber nu pot fi îngrădite prin încadrarea omului în nici o categorie existentă sau inventată. Bărbați și femei, copii și vârstnici, credincioși și necredincioși și orice altă categorie care divizează societatea în grupuri este anulată prin supremația drepturilor omului asupra oricărei condiționări. Dreptul omului liber înseamnă șanse egale pentru toți în fața tuturor oportunităților și provocărilor vieții.
4. ȘANSE EGALE
Șansele la fericire sunt și vor fi întotdeauna egale pentru toți, numai talentul, inspirația, munca și perseverența în respectul legii și al moralei pot crea diferențe între bogați și săraci, între cei împliniți personal și profesional și cei care încă nu și-au împlinit menirea.
5. A DOUA ȘANSĂ
Omul își datorează lui însuși să facă totul pentru a-și realiza idealurile și a avea o viață împlinită folosind resursele de caracter, minte și oportunitate pe care la are la un moment dat. Totuși, eșecul este o parte din viață, un semn și o lecție care adesea este capabilă să orienteze omul definitv spre împlinirea adevăratei sale meniri. Noi credem în a doua șansă și în solidaritatea societății în a-i ajuta pe semenii noștri să depășească momentele grele prin care orice om trece în viață, pentru a-i recupera din boală, sărăcie sau deznădejde, și a-i așeza în fața unui nou început.
6. RESPONSABILITATE INDIVIDUALĂ
Suntem întotdeauna datori cu o investiție de încredere în natura bună și onestă a omului. A face apel la coeziunea, la solidaritatea umană, cetățenească și națională pentru a salva destinul unui om aflat în impas este o onoare și o manifestare supremă a principiilor umaniste care ne animă. Dar ajutorul vine și cu prezumția onestă că acel om vine la întâlnire la mijloc de drum și se ajută și el pe sine însuși. Tentația de a te baza în viață doar pe ajutorul primit de la alții conduce la abuzul de încredere, care este reprobabil fiindcă zdruncină credința tuturor în principiile solidarității. Nu este de conceput ca omul care este ajutat de societate să facă din acest ajutor o sursă permanentă de venit. Libertatea de a-și urma calea aleasă în viață implică și responsabilitatea deplină a omului, nu doar față de el însuși, dar și față de normele societății. Ca oameni și ca societate, suntem onorați să îl ridicăm pe un om de jos, să îl luăm în brațe ca să-l trecem peste un necaz, dar nu suntem obligați de nici o lege morală să îl purtăm în brațe toată viața.
7. TERITORIU ȘI ECOLOGIE
Suntem una din națiunile care au luptat și au făcut mari sacrificii, de-a lungul multor generații pentru locui în interiorul propriului teritoriu. Acest pământ aparține națiunii române și, măcar în onoarea celor care și-au dat viața pentru ca noi să-l avem, precum și în considerația pentru generațiile următoare, avem datoria și obligația să-l apărăm cu orice preț. Îi apărăm integritatea prin armată și prin alianțele militare și politice pe care le avem și le urmărim. Dar suntem datori să-l apărăm în fiecare zi de degradare, să-i apărăm și să-i conservăm resursele. Poluarea, exploatarea sălbatică a resurselor de pe teritoriul nostru național, delăsarea în protecția și conservarea vieții și speciilor de plante și animale de pe teritoriul nostru național transformă teritoriul nostru într-o bijuterie a cărei strălucire pălește și a cărei valoare scade de la zi la zi. Noi credem că avem obligația fundamentală, nu doar de a conserva resursele naturale ale țării, ci și de a le spori, astfel încât să lăsăm generațiilor viitoare o avere mai mare decât cea pe care am primit-o de la părinții noștri. Nimic nu se schimbă mai greu decât un obicei prost, dar nimic nu se compară cu satisfacția de a-l înlocui cu un obicei bun. Suntem datori să renunțăm la proastele obiceiurile de consum și să adoptăm idei și obiceiuri noi, care sporesc valoarea resurselor noastre naturale, chiar dacă asta înseamnă să renunțăm la confortul cu care ne-am obișnuit sau să traversăm disconfortul schimbării.
8. STATUL MINIMAL
Nimic de valoare sau de durată nu se poate construi fără voința oamenilor. Iar voința oamenilor nu se poate face auzită când Statul vorbește necontenit, într-un monolog de nesfârșite reglementări, dând ordine și indicații tuturor. De aceea, noi credem și vrem să construim un Stat care știe să tacă și să asculte cu atenție vocea și voința cetățeanului, pentru ca apoi să îi creăm cetățeanului cadrul legal și administrativ ca să-și realizeze ceea ce și-a propus. Politica noastră înseamnă să ascultăm aspirațiile fiecăruia și să le sintetizăm în principii, obiective și țeluri care au valoare pentru om și, în sens mai larg, pentru societate. Eliberând imaginația, energia și hotărârea oamenilor de constrângeri, eliberăm uriașa forță creatoare a românului. Dacă ideile și energia oamenilor ar fi un jar care mocnește sub un vraf de legi, reglementări și restricții, politica noastră este să îndepărtăm tot ce împiedică flacăra creației din om să izbucnească liber, să lumineze și să inspire focul interior din alt om și din societate.
9. CULTIVĂM EXCELENȚA
Politica noastră este ca fiecare om, societatea în ansamblu, să năzuiască spre excelență, iar excelența, în orice domeniu, nu cunoaște limitări legate de naționalitate. Politica noastră este de a nu încuraja și susține mediocritatea doar fiindcă este românească, ci vom prefera să invităm surse de excelență aici, de oriunde ar fi, pentru a ne contamina de spiritul lor și a ne educa prin șansa proximității. Știm că prețul pe care l-am putea plăti va fi mai mare, dar pe termen lung, urmărim să punem aici sămânța excelenței, nu sămânța toleranței față de contra-performanță. Preferăm să-i chemăm pe cei mai buni să ne construiască cele mai bune drumuri, plătind pentru ele și dobândind cunoaștere și noi standarde, decât să-l chemăm pe un ”lasă-mă să te las” doar fiindcă-i român, căci acela va face drumuri ieftine și proaste, care ne vor costa, în final, mai scump și nici nu vom învăța nimic valoros din acea experiență.
10. PIAȚA LIBERĂ
Credem în politica organizatorului neutru, nu a arbitrului implicat. Așa cum vedem noi politica, treaba Statului este să pună terenul al dispoziție, să stabilească regulile generale ale jocului și apoi să lase omul să-și joace cel mai bun joc pe care îl poate juca. Ar fi o încălcare a libertății omului să-i spunem ce joc să joace, precum ar fi și să intervenim mereu pentru a-i spune cum să joace. Ar fi ca și cum arbitrul unui meci de fotbal ar decide ca unii sau alții dintre jucători să joace într-un singur picior sau cu mâinile legate la spate. Noi credem că orice joc alege omul, este în regulă, atât timp cât nu-i împiedică pe ceilalți și nu faultează.
11. LIMBA ROMÂNĂ
Politica noastră este să facem din cunoașterea limbii române piatra de temelie a societății, a educației, a libertății și a patriotismului. Omul, cetățeanul român, nu se poate trezi la conștiința sinelui și a valorii sale fără instrumentul fundamental cu care poate accesa cunoașterea, limba română. Nu este patriot acela care nu vorbește corect limba română, căci el nu este capabil să absoarbă valorile culturale ale identității românești, nici pentru a afla cine este el, nici pentru a le da mai departe semenilor săi. Numai printr-o bună cunoaștere a limbii române, cetățeanul poate dobândi harul și dorința de a învăța și de a se șlefui ca om pentru tot restul vieții, indiferent în ce domeniu și-ar căuta împlinirea. Politica noastră este de a recupera mințile și sufletele pierdute în bezna analfabetismului funcțional prin neglijența criminală și antipatriotică a politicienilor care au condus țara până acum, și de a le întoarce către învățarea și cunoașterea limbii române. Deasemenea, modelarea unui sistem de învățământ care are ca prioritate formarea de copii și tineri care vorbesc, scriu și citesc fluent în românește este esențială în politica noastră.
12. SINCRONIZARE
Pe cât de esențială este pentru cetățeanul român limba română, cel puțin pe atât este de importantă este cunoașterea limbii internaționale curente, acest nou Esperanto care a devenit limba engleză. Să vorbești o limbă străină înseamnă să ai o specializare profesională în plus, iar adevărul acestor vorbe este verificat în fiecare zi de către românii care merg să învețe, să muncească sau să facă turism în străinătate, deoarece ei devin cetățeni ai lumii, capabili să funcționeze în aproape orice stat de pe planetă. Valoarea experienței pe care ei o aduc înapoi în țară este de neprețuit pentru avansul civilizației și societății noastre. Politica noastră este să creăm un sistem de învățământ care să ofere copiilor și tinerilor șansa de a se integra mai bine în lume, printr-o bună cunoaștere a limbilor străine, a limbii engleze, în special, oferind tuturor șansa sincronizării cu mintea și sufletul umanității.
13. DEMOCRAȚIE
Credem complet, profund și fără echivoc în democrație și pluralism, într-o piață eliberată de orice reglementări în afară de cele, logice, firești, care se impun pentru protecția drepturilor și sănătății cetățenilor, pentru protecția naturii și pentru urmărirea interesului național.
14. UNIUNEA EUROPEANĂ
Credem într-o coeziune europeană care nu dizolvă, ci dimpotrivă, întărește specificul nostru național, sub toate aspectele. Nu ne putem exclude pe noi înșine, valorile și tradițiile noastre naționale, pentru a include în loc valorile europene, ci dimpotrivă, dorim ca experiența, forța și inteligența europeană să capaciteze și să permită românismului să se exprime și să se afirme mai complet, pe deplin, așa cum nu a avut niciodată posibilitatea să o facă până acum. Vrem să absorbim și să ne implicăm ca români realizați în consolidarea unei Europe unite, nu să fim absorbiți într-o uniune de națiuni fără chip și identitate.
Te invităm să urmărești și să aprofundezi ideologia noastră și programele noastre de restructurare rapidă a Statului român și a unității și demnității naționale. Iar dacă îți regăsești ideile în principiile și planurile noastre de acțiune, te invităm să ne ajuți în promovarea și propagarea lor, distribuind materialele noastre informative, așa cum este acesta.
Îți mulțumim că ți-ai alocat timp și atenție ca să citești acest document,
Călin-Liviu Georgescu & Echipa de comunicare a inițiativei politice pentru înființarea Partidului ”Angajamentul Democratic Național”
Advertisement Pub

Angajamentul Democratic Național

ADN este primul partid libertarian din România

Angajamentul Democratic National
Angajamentul Democratic National
Suntem libertarieni. Față de noi, liberalii sunt de stânga. Când zicem că noi suntem ”mai liberali ca liberalii”, zicem că, spre deosebire de liberali, noi nu credem că Statul, chiar și un Stat liberal, are vreo treabă ca să reglementeze felul cum cetățeanul alege să-și caute bunăstarea.
Într-o piață liberă, un stat liberal acordă libertăți. Noi, libertarienii, zicem dimpotrivă, că cine îți dă libertăți, îți ia libertatea.
Avem atâtea dovezi că Statul este incapabil să producă altceva decât birocrație, încât orice tentativă de construcție politică pe baza birocrației actuale este sortită eșecului și nu poate produce decât și mai multă birocrație.
De aceea, noi credem într-un stat minimal, unde nici nu se mai pune problema dacă birocrația este eficientă sau nu, fiindcă birocrația de stat dispare cu totul, fiind înlocuită cu o administrație suplă și eficace.
Din punct de vedere doctrinar, partidul Angajamentul Democratic Național este un partid de dreapta, libertarian, fondat pe principiile clasice liberale ale unor gânditori și economiști ca Ludwig von Mises, Murray Newton Rothbard și Milton Friedman, dar adaptate la situația actuală a României și la vremurile de azi.
Noi, libertarienii, vrem eliminarea controlului guvernamental coercitiv asupra economiei, deoarece credem că monopolul de forță al guvernului este cel mai mare pericol atât pentru libertățile individuale, cât și pentru bunăstarea populației.
Ca libertarieni, noi credem că oamenii se străduiesc în mod natural către propria lor bunăstare și către armonia și echilibrul social, așa încât eliminarea oricăror piedici birocratice din calea cetățeanului este calea singura spre un progres care se simte cu adevărat în nivelul de trai.
Nu există țară bogată cu cetățeni săraci, sau dacă există, acea țară nu are sens și viitor. Noi credem că o țară bogată însemană în primul rând cetățeni bogați. De aceea, libertarismul îmbogățește mai întâi cetățeanul, pentru ca apoi, cetățeanul înlesnit, care are idei și capital, să sporească valoarea avuției naționale, prin investiții în domeniile care adaugă valoare generală țării.
Nu-i rușine să fii bogat. Niciodată n-a fost. Comunismul și social-democrația sunt de vină pentru că au făcut ca prosperitatea să fie văzută ca o culpă. Libertarienii vin să elibereze cetățeanul de povara fricii de sărăcie și de dependența față de stat. În statul libertarian, viața și avutul cetățeanului nu mai depind de Parlament, ci de ambiția, munca și inteligența cu care cetățeanul se manifestă în societate.
Invers, intervenția statului în felul cum cetățeanul dorește să-și administreze proprietatea creează inegalitate de șanse și frustrări sociale, care, la rândul lor, solicită o nouă intervenție a statului pentru reglementări suplimentare, ceea ce creează un cerc vicios, care alimentează birocrația de stat la nesfârșit și sărăcește cetățeanul, furându-i dreptul de a se bucura de proprietatea sa.
Noi credem (și vedem acest lucru demonstrat în fiecare zi) că Statul blochează instinctul natural de a prospera al cetățeanului și descurajează manifestarea deplină a individului, acționând exact ca un sistem parazit, care este preocupat doar de bunăstarea conducerii Statului, furând, literalmente cu legea în mână, părți din proprietatea individului liber, slăbindu-i eficiența și motivația de a progresa.
În libertatea adusă de libertarieni, Statul dă doar regulile generale ale ”jocului economic” și menține ordinea publică și morală, iar apoi se dă la o parte și lasă cetățenii să-și caute fericirea și prosperitatea în deplină libertate.
Taxarea este minimă în statul libertarian, pentru că aparatul de stat este minimal. Bugetul statului este destinat finanțării armatei, justiției, poliției, ajutorului social de stat, pentru situații de urgență și pentru finanțarea unei mici administrații centrale, responsabilă cu menținerea egalității de șanse și a libertăților cetățenești.
Să fii libertarian înseamnă să fii pentru dezvoltare liberă și nelimitată, dar nu pentru dezvoltare haotică și sălbatică.
Statul libertarian stabilește standarde și norme generale pentru domeniile care țin de interesul public și interesul național, apoi lasă piața liberă să acționeze, veghind doar la menținerea acelor standarde.
Ca libertarieni, constatăm că internaționalizarea capitalului și libertatea de mișcare a capitalului fac să fie aberantă și ne-sustenabilă obsesia statului pentru ”capitalul românesc”. Statul trebui să elimine orice piedică din calea capitalul investit în România și să se axeze pe capacitatea oricărui capital, din orice sursă, de a veni în țară și de a crea locuri de muncă și educație profesională.
Omul, cetățeanul român, este prima și adevărata avere a statului și tot ce facem, noi, libertarienii, este să mărim la maximum șansele cetățenilor de a-și găsi un loc de muncă, de a acumula capital și apoi de a deveni, la rândul lor, capitaliști.
În programul libertarian, cu cât un capital generează mai multe locuri de muncă pentru cetățenii români, cu atât nivelul de taxare se îndreaptă spre zero. Promovăm o grilă de taxare a capitalului în funcție de numărul de angajați ai firmei, astfel încât marii angajatori să se bucure de taxe zero. Chiar și așa, inclusiv micii angajatori și capitalul speculativ vor fi taxați la nivelul paradisurilor fiscale, având ca valoare țintă un sustenabil procent de 5%.
Noi credem că profitul țării este un cetățean bine plătit și educat, nu contribuția corporației sau a întreprinzătorului la bugetul statului. Numai prin cetățeni prosperi și educați națiunea prosperă și devine respectată în Europa și în lume.
Decât taxe mari colectate de la puțini investitori, noi, libertarienii, vedem un sistem de taxe colectate de la mulți. Astfel, la final, bugetul e mai mare, iar numărul locurilor de muncă crește exponențial, cu efect direct asupra salariilor, care vor crește deasemenea.
Aceasta este o prezentare foarte sumară. Partidul Angajamentul Democratic Național are, nu doar un program complet și detaliat de măsuri pentru reformarea rapidă a Statului în favoarea cetățeanului cu susținerea interesului național, dar și un plan de acțiune pentru ca aplicarea, modificarea și reformularea legislației și a regulamentelor existente să se realizeze rapid și eficace, fără ca cetățeanul, fluența serviciilor de stat, contractele în derulare și angajamentele statului să aibă de suferit.
Libertarianismul, așa cum este formulat doctrinar și programatic de către Călin-Liviu Georgescu și viitorul partid Angajamentul Democratic Național are, nu doar potențialul de a schimba radical cursul evoluției României spre dezvoltarea accelerată, dar și pentru a deveni un sistem-model pentru alte democrații ale lumii.
Mai mult

Angajamentul Democratic Național

Finanțarea partidului: și Dvs. puteți susține financiar Angajamentul Democratic Național!

Angajamentul Democratic National

Angajamentul Democratic National

Dacă simțiți că ideile noastre merită introduse în Stat și acest partid merită să vină la conducerea Statului pentru a-l reforma, te invităm să materializezi susținerea ta donând bani sau resurse care ne pot ajuta să ne atingem mai repede obiectivele în alegerile din 2019 și 2020.

Pentru a dona, contactează-l direct pe Dl. Călin-Liviu Georgescu, fondatorul și viitorul președinte al ADN, pentru toate detaliile tehnice și formalizarea procedurilor de donație / contribuție.

Adresa de e-mail: calingeorgescuonline@gmail.com

Mai mult

Angajamentul Democratic Național

Angajamentul Democratic Național | Orientare și filosofie politică

Angajamentul Democratic National

Angajamentul Democratic National

Angajamentul Democratic Național este un partid de doctrină politică libertariană, un partid pragmatic, modern, care urmărește reducerea organizației de Stat la funcțiile sale de bază, aceea de apărare a teritoriului național și a națiunii, de apărare a ordinii publice și, în final, de susținerea unui sistem de justiție puternic, care apără drepturile, libertatea și proprietatea cetățenilor.

  1. Taxarea minimală și eliberarea cetățeanului întreprinzător de birocrație și politicianism sunt elementele cheie ale doctrinei noastre. Norme și standarde administrative minimale, necesare pentru a ghida investițiile și inițiativa privată către realizarea interesului și progresului național, sunt singurele intervenții ale Statului în dezvoltarea societății.
  2. Noi vedem cetățeanul orientat spre acumularea de capital și investirea capitalului în afaceri profitabile ca fiind motorul dezvoltării societății, astfel încât eliberarea acestui cetățean de constrângeri și limitări este singura cale pentru dezvoltare rapidă și progres, într-un climat general de ordine, legalitate și responsabilitate.
  3. Degrevarea Statului de costurile birocratice și externalizarea costurilor bugetare pentru dezvoltarea infrastructurii către investitorii privați și independenți, permit dezvoltarea și susținerea unor politici sociale de o anvergură fără precedent, cu beneficii imediate în natalitate, educație și cultură, în redresarea tonusului și a solidarității societății românești, în general.
  4. În viziunea noastră, munca trebuie să aibă ca scop acumularea de capital, pentru ca cel care muncește să poată evolua rapid de la situația de angajat la cea de capitalist-investitor.
  5. Noi vedem contribuția cetățeanului prin taxe ca fiind importantă, însă cea mai nesemnificativă în ponderea tuturor contribuțiilor unui cetățean la dezvoltarea societății. În schimb, investiția în afaceri este cea mai valoroasă, fiindcă investiția creează noi locuri de muncă și permite capitalistului să se exprime complet prin munca sa, inovând și provocând societatea să evolueze la rândul ei.
  6. Creșterea averii personale a cetățeanului, a valorii proprietăților sale și, în general, a capitalului său, îl transformă pe cetățean, dintr-un cetățean pasiv, într-un cetățean implicat direct, nemijlocit, în modelarea și dezvoltarea societății.
  7. Prin politicile noastre, urmărim să-i creăm cetățeanului cadrul de siguranță și încredere prin care să-și urmărească nestânjenit șansele și oportunitățile de prosperitate, astfel încât dorim să creăm un Stat care veghează și intervine numai atunci când siguranța cetățenilor este în pericol sau ordinea publică și drepturile cetățenești sunt încălcate.
  8. În viziunea noastră, Statul este dator să pună cetățeanul în fața celor mai bune opțiuni și oportunități posibile pentru ca cetățeanul să se educe, să prospere și să evolueze ca persoană. Dar este responsabilitatea cetățeanului dacă accesează sau nu aceste opțiuni și oportunități.
  9. În viziunea noastră, statul trebuie ”să fie acolo” atunci când cetățeanul are nevoie de ajutor, dar statul nu-i poate dicta cetățeanului ce să facă, așa cum nu poate să-și asume răspunderea despre felul cum cetățeanul înțelege și dorește să-și trăiască viața în societate, întrucât, dacă ar face acest lucru, ar încălca libertatea individuală a cetățeanului și l-ar priva de onoarea responsabilității de sine.
  10. Angajamentul Democratic Național va fi primul partid politic care promovează principiile libertariene în societatea românească, din convingerea că aceste principii se potrivesc cel mai bine, atât momentului istoric pe care îl străbatem ca stat și ca națiune, cât și specificului românesc, tipologiei românului.
Te invităm să urmărești și să aprofundezi ideologia noastră și programele noastre de restructurare rapidă a Statului român și a unității și demnității naționale. Iar dacă îți regăsești ideile în principiile și planurile noastre de acțiune, te invităm să ne ajuți în promovarea și propagarea lor, distribuind materialele noastre informative, așa cum este acesta.
Îți mulțumim că ți-ai alocat timp și atenție ca să citești acest document,
Călin-Liviu Georgescu & Echipa de comunicare a inițiativei politice pentru înființarea Partidului ”Angajamentul Democratic Național”
Mai mult